Otvoren konkurs za stipendije Fondacije Konrad Adenauer za ak. 2025/26. godinu
Fondacija Konrad Adenauer (KAS) iz Sarajeva raspisala je konkurs za dodjelu stipendija za akademsku 2025/26. godinu. Stipendija podrazumijeva mjesečni iznos od 320 KM tokom deset mjeseci, uz učešće u bogatom pratećem programu koji uključuje seminare, radionice i networking događaje u organizaciji Fondacije. Pored finansijske podrške, stipendisti postaju članovi Alumni kluba KAS-a, što im otvara dodatne profesionalne i edukativne mogućnosti.
Pravo prijave imaju državljani Bosne i Hercegovine koji će u akademskoj 2025/26. godini pohađati 1. ili 2. godinu drugog ciklusa studija, odnosno biti na četvrtoj ili višoj godini integrisanog studija na nekom od univerziteta u BiH. Bivši stipendisti Fondacije Konrad Adenauer nemaju pravo ponovne prijave.
Među osnovnim kriterijima su i prosjek ocjena od najmanje 8,00 (odnosno 3,5), kao i aktivno učešće u društvenom životu kroz volonterski rad i građanski angažman. Kandidati ne smiju biti u radnom odnosu niti primati druge stipendije, a starosna granica je 30 godina. Neophodno je i poštivanje vrijednosti koje zagovara Fondacija Konrad Adenauer.
Kompletna dokumentacija mora biti dostavljena u elektronskoj formi, objedinjena u jedan PDF dokument, na e-mail adresu sarajevo@kas.de najkasnije do 25. maja 2025. godine.
Za više informacija, pogledajte tekst konkursa ili posjetite zvaničnu web-stranicu Fondacije.
Konkurišite za UNSW stipendije za postdiplomske studije
Univerzitet Novi Južni Vels (UNSW) nudi potpuno finansirane stipendije za međunarodne studente koji žele da pohađaju master ili doktorske studije u Australiji tokom akademske 2025/2026. godine. Prijave su otvorene za sve studente iz inostranstva.
OPIS
UNSW stipendije za postdiplomske studije u Australiji pokrivaju školarinu u potpunosti, kao i godišnju stipendiju u iznosu od 38.438 AUD (za 2025. godinu), te troškove života. Pored toga, obuhvataju i zdravstveno osiguranje za strane studente. Stipendije su dostupne za skoro sve oblasti, a dodjeljuju se na osnovu akademskog uspjeha, istraživačkog potencijala i angažovanja u zajednici. Trajanje stipendije je 2 godine za master i 3,5 godine za doktorske studije.
USLOVI
Da biste se prijavili za ovu stipendiju, potrebno je da imate završen osnovni studij sa diplomom. Svi kandidati, bez obzira na državljanstvo, moraju dokazati znanje engleskog jezika u skladu sa UNSW minimalnim jezičkim zahtjevima. Kandidati ne mogu imati drugu finansijsku podršku tokom studija iz bilo kog izvora, uključujući i UNSW ili australsku vladu. Takođe, potrebno je ispuniti sve uslove za upis na istraživačke postdiplomske studije u skladu sa UNSW procedurama.
NAČIN PRIJAVE
Za prijavu je potrebno dostaviti ažuriranu biografiju (CV), dokaz o poznavanju engleskog jezika (osim TOEFL myBest skorova), istraživački plan, zvanične akademske transkripte, kopiju pasoša, kao i izraz interesovanja (EOI) ili kontakt supervizora.
ROK ZA PRIJAVU:
09.05.2025.
Detaljnije na:
Otvorene su prijave za Active Youth Forum
Pridruži se Forumu za omladinsko zagovaranje BiH 2025 (AYF BiH)!
Ako si spreman/a djelovati i donijeti promjene u svojoj zajednici, ovo je onda tvoja prilika!
Datum: 9 -11. maj 2025.
Lokacija: Sarajevo
Nudimo vam:
# Obuku iz osnovnih građanskih vještina i zagovaranja
# Praktične radionice i interaktivne sesije
# Diskusije s stručnjacima i donosiocima odluka
# Mogućnost umrežavanja
# Certifikat o učešću
PRIJAVE SU OTVORENE!
Prijavi se putem linka: https://tinyurl.com/ActiveYouthForum
Rok za prijavu: 3. maj 2025. godine.
Broj mjesta je ograničen! Stoga, požuri i prijavi se!
Projekt ASPYRE EUROPE koordinira organizacija Polylogos (Rumunija), a realizira se u saradnji s partnerima Cooperativa Agorà (Italija) te Youth for Peace i Nit (Bosna i Hercegovina)
ASPYRE EUROPE projekt finansiran je od strane Europske unije. Stavovi i mišljenja izraženi u ovom tekstu isključivo su stavovi autora i ne odražavaju nužno stavove Europske unije ili Izvršne agencije za obrazovanje i kulturu Europske unije. Ni Europska unija ni nadležno tijelo za dodjelu sredstava ne mogu se smatrati odgovornima za njih.
VMGT objavljuje Javni poziv za sufinansiranje režijskog troškova i troškova zakupa poslovnih prostora omladinskih organizacija – članica VMGT
Na osnovu Odluke o utvrđivanju uslova, kriterija i postupka dodjele sredstava za sufinansiranje troškova zakupa poslovnih prostora i režijskih troškova omladinskih organizacija na području Grada Tuzla broj 30/25 od 31.3.2025. godine, Vijeće mladih Grada Tuzla dana 1.4.2025. godine objavljuje:
JAVNI POZIV
za sufinansiranje režijskih troškova i troškova zakupa poslovnih prostora omladinskih organizacija – članica VMGT
I Predmet Javnog poziva
Ovim Javnim pozivom prikupljaju se aplikacije (prijave) omladinskih udruženja registrovanih na području Grada Tuzla za sufinansiranje zakupa poslovnih prostora i/li režijskih troškova nastalih u vremenskom periodu od 01.04. do 31.10.2025.godin
II Pravo učešća
Pravo učešća u ovom Javnom pozivu za sufinansiranje troškova zakupa poslovnih prostora i režijskih troškova mogu ostvariti isključivo organizacije članice Vijeća mladih Grada Tuzla.
III Način prijavljivanja
Prijave na ovaj Javni poziv podnose se na Obrascu koji je propisalo Vijeće mladih Grada Tuzla, a bit će dostupan na web stranica Vijeća mladih Grada Tuzla (www.mladi075.ba), a preuzeti ga možete klikom OVDJE.
IV Iznos novčane podrške i način bodovanja aplikacija (prijava)
Za raspodjelu putem ovog Javnog poziva raspoloživa su novčana sredstva u iznosu 10.000,00 KM.
Sredstva će se dodijeliti korisnicima na ime sljedećih oblika podrške:
- Sufinansiranje troškova zakupa poslovnih prostorija za period od 01.04. do 31.10.2025. godine.
- Sufinansiranje režijskih troškova za period od 01.04. do 31.10.2024. godine.
Maksimalan iznos sredstava koji može biti odobren pojedinačnom aplikantu iznosi 2.000,00 KM. Ispod je tabelarni prikaz kriterija za ocjenjivanje pristiglih aplikacija sa prikazanim brojem bodova koje pojedinačni aplikant može ostvariti:
Kriteriji za ocjenjivanje | Maksimalan broj bodova |
Vremenski period djelovanja organizacije | 5 |
Aktivan i kontinurian rad organizacije u radu sa mladima i za mlade tokom prethodne tri godine | 5 |
Broj zaposlenih | 5 |
Broj angažovanih po drugim osnovama | 5 |
Broj aktivnih članova organizacije sa područja Grada Tuzla | 5 |
Iznos potrebnih sredstava za režijske i/ili troškove zakupa prostora | 5 |
Da li su predloženi troškovi realni i neophodni za rad neprofitne organizacije? | 5 |
Kvadratura prostora | 5 |
Ukupan zbir bodova | 40 |
Ispod je tabelarni prikaz odnosa ostvarenih bodova i iznosa sredstava koja će biti dodijeljena aplikantu:
Broj bodova | Maksimalni iznos za dodjelu novčanih sredstava (za period od 6 mjeseci) u KM |
20-24 | 500,00 |
25-30 | 1000,00 |
31-35 | 1500,00 |
35-40 | 2000,00 |
U slučaju da ukupan potrebni iznos podrške organizacijama bude veći od raspoloživog iznosa po ovom Javnom pozivu (organizacije koje su prešle prag od 20 bodova), sredstva podrške će biti ravnomjerno skalirana, odnosno smanjena.
V Provjera aplikacija (prijava)
Postupak dodjele sredstava u smislu ovog Javnog poziva provodi Komisija za ocjenu prijava (u daljem tekstu: Komisija). Komisiju čini pet članova Upravnog odbora Vijeća mladih Grada Tuzla. Komisija će po okončanju prijema prijava izvršiti pregled i ocjenu zaprimljenih prijava te će po okončanju postupka sačiniti listu o odabiru korisnika. Lista o odabiru mora sadržavati aplikante koji su ispunili uslove sa predloženim i odobrenim iznosom sredstava te aplikante koji nisu ispunili uslove sa naznakom koji uslov nije ispunjen.
Lista o odabiru korisnika se objavljuje na stranici Vijeća mladih Grada Tuzla (www.mladi075.ba). Komisija zadržava pravo da u postupku odlučivanja od aplikanta zatraži dodatna pojašnjenja. Detaljni uslovi korištenja sredstava dodijeljenih u smislu ovog Javnog poziva regulisati će se ugovorom koji će Vijeće mladih Grada Tuzla zaključiti sa odabranim korisnicima.
VI Trajanje Javnog poziva i podnošenje aplikacija (prijava)
Javni poziv je otvoren 14 dana od dana objave, tako da je zadnji rok za slanje prijava 14.4.2025. godine do 23:59.
Prijave na Javni poziv sa pratećom dokumentacijom dostavljaju se na email adresu: info@mladi075.ba sa naznakom: Prijava za učešće na Javnom pozivu za sufinansiranje troškova zakupa poslovnih prostora i režijskih troškova omladinskih organizacija na području Grada Tuzla.
Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzeti u razmatranje.
Za dodatne informacije u vezi sa ovim Javnim pozivom možete se obratiti Vijeću mladih Grada Tuzla putem e-maila: info@mladi075.ba
Imate startup ili poslovnu ideju? Ovo je prilika koja se ne propušta!
Program pruža jedinstvenu priliku za razvoj startup ideja kroz intenzivne radionice, mentorsku podršku i međunarodno umrežavanje.
U sklopu projekta CODES, u veljači započinje regionalni predakceleracijski program za startupe, namijenjen sudionicima iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Hrvatske. Program pruža jedinstvenu priliku za razvoj startup ideja kroz intenzivne radionice, mentorsku podršku i međunarodno umrežavanje.
Program započinje Bootcampom u Mostaru
Prvi korak programa je Bootcamp u Mostaru, gdje će sudjelovati 24 tima (po osam iz svake zemlje). Tijekom pet dana sudionici će proći kroz niz edukativnih radionica i rad s mentorima. Ključne teme uključuju:
– Osnove startup svijeta i razvoja poslovnih modela,
– Istraživanje tržišta i analizu konkurencije,
– Financijsko planiranje i izradu strategije za izlazak na tržište,
– Pripremu pitch prezentacija.
Detaljan raspored radionica preuzmite ovdje.
Što program nudi?
Po završetku Bootcampa, četiri najbolja tima iz svake zemlje nastavljaju tromjesečni predakceleracijski program s intenzivnom mentorskom podrškom.
Program završava finalnom fazom u kojoj najbolji tim sudjeluje u šestomjesečnoj validaciji svoje poslovne ideje. Uz kontinuiranu mentorsku podršku, tim će imati priliku sudjelovati na prestižnoj PODIM konferenciji u Sloveniji, jednoj od najvažnijih startup konferencija u regiji.
Zašto sudjelovati?
Ovaj program je prilika za startup timove da steknu praktična znanja, unaprijede svoje poslovne modele i osiguraju podršku stručnih mentora. Osim toga, umrežavanje s drugim startupima i pristup ključnim resursima može značajno ubrzati razvoj njihovih ideja.
Prijave su otvorene!
Iskoristite priliku i postanite dio inovativnog programa koji vam pruža priliku za razvoj i umrežavanje. Prijaviti se možete na linku: https://forms.office.com/e/5XDfjfKrxN
U slučaju potrebe za dodatnim pojašnjenjima, organizator zadržava pravo pozvati aplikante na informativni sastanak prije konačnog odabira timova koji će sudjelovati u programu.
Prijave za program otvorene su do 13. 2. 2025., a troškove puta i smještaja za po jednog člana odabranih timova koji dolaze izvan Mostara snosi organizator programa.
Projekt CODES sufinanciran je sredstvima Europske unije kroz Interreg VI-A IPA Program Hrvatska – Bosna i Hercegovina – Crna Gora 2021. – 2027.
Stipendije Medžlisa Islamske zajednice Tuzla za šk./ak. 2024/25. godinu
Medžlis Islamske zajednice Tuzla objavio je konkurs za dodjelu stipendija učenicima osnovnih i srednjih škola, kao i redovnim studentima koji su prvi put upisali prvu godinu ili višu godinu prvog ciklusa studija.
Stipendije se dodjeljuju za školsku/akademsku 2024/2025. godinu, a pravo na dodjelu stipendija imaju državljani Bosne i Hercegovine koji imaju mjesto prebivališta na području Medžlisa IZ Tuzla, uz uslove: da su članovi Medžlisa IZ Tuzla, da su redovni učenici osnovnih/srednjih škola ili redovni studenti fakulteta u Bosni i Hercegovini, da su studenti završnih godina prvog ciklusa studija i da nisu stariji od 26 godina života, osim studenata studija koji traju pet ili šest godina, koji ne mogu biti stariji od 28 godina života, da pribave mišljenje imama iz džemata, da ne primaju stipendiju po drugom osnovu i da ne ponavljaju razred/godinu.
Stipendije se dodjeljuju za period od januara do juna 2025. godine u mjesečnim iznosima od: 80 KM za učenike osnovnih škola, 100 KM za učenike srednjih škola, 130 KM za studente.
U konkursu se, između ostalog, navodi da prijavu, sa dokazima o ispunjavanju uslova i traženim dokumentima, treba dostaviti neposredno u prostorije Medžlisa IZ Tuzla, svakim radnim danom od 08:00 do 15:00 sati, ili putem pošte na adresu: Medžlis Islamske zajednice Tuzla, ul. Turalibegova 25A, 75000 Tuzla, s naznakom “Prijava na konkurs za stipendije”.
Konkurs ostaje otvoren do 21. januara 2025. godine. Za više detalja pogledajte konkurs (link).